2 Ağustos 2013 Cuma

Ata Demirer Tek Kişilik Dev Kadro 2 İzle

Ata Demirer Tek Kişilik Dev Kadro 2 izle adlı bu stand up gösterisi gerçekten çok tutuldu. Ata demirerin yaptığı 2. stand up gösterisi olan tek kişilik dev kadro 2 gerçekten kaliteli bir yapım olmuş görünüyor, ben izledim ve şahsen çok beğendim fakat bana 1. mi yoksa 2. mi daha güzeldi diye soracak olursanız hiç düşünmeden de 1. nin daha güzel olduğunu söylerim, 2.de bekleneni fazla verememiş olsa da ginede izlemeye değer bir yapım olduğunu kuşkusuz söylebilirim.
Tek Kişilik Dev Kadro 2 izle İzledikten sonra sizde kıyaslama yaparsanız bizimde sizlere daha iyi bilgi vermemizi sağlayabilirsiniz, hem bu film hakkında daha iyi görüşlere sahip oluruz hemde filmi yani stand up gösterisini izlemeyenler sizin yorumlarınıza bakarak filmi izleyip izlemeyeceklerine karar verebilirler diye düşünüyorum. Bu nedenle sizin yorumlarınız çok önemli.


Orjinal İsim: Tek kişilik dev kadro
Yapım yılı: 2011 
IMDB Puanı: 7.0/10
Oyuncular: Ata demirer

YoRuM YaPmAyI  UnUtMaYıNıZ


=Alternatif=480p


=Vk Alternatif=




YoRuM YaPmAyI  UnUtMaYıNıZ


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz İletildi.